Vrácení a reklamace

Reklamační řád a podmínky vrácení zboží

Tento reklamační řád a podmínky vrácení zboží (dále jen „Reklamační řád“) se vztahují na nákup zboží v internetovém obchodě Bridalstore.cz (dále jen „Eshop“), který prodává ručně vyráběné produkty na zakázku. Všechny podmínky v tomto dokumentu jsou v souladu s platnou právní úpravou České republiky, zejména s občanským zákoníkem a příslušnými předpisy o ochraně spotřebitele.

1. Právo na vrácení zboží

Podle § 1837 občanského zákoníku nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy u zboží, které bylo vyrobeno na zakázku nebo přizpůsobeno individuálním požadavkům spotřebitele. Vzhledem k tomu, že veškeré produkty nabízené v našem eshopu jsou vyráběny na zakázku, není možné je vrátit ani vyměnit z důvodu změny názoru nebo z důvodu nespokojenosti s produktem.

2. Reklamace zboží

I přesto, že naše produkty jsou vyráběny na zakázku, je možné uplatnit reklamaci v následujících případech:

  • Poškozené zboží – Pokud zboží přišlo poškozené, nekompletní nebo s jinými vadami, je nutné nás o této skutečnosti informovat co nejdříve, maximálně však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. V případě poškozeného zboží nebo nedodání kompletního zboží je zákazník povinen zaslat fotografie poškozeného či nekompletního zboží a informovat nás o chybě. Pokud byla vada způsobena přepravcem, zákazník by měl vyplnit formulář pro reklamaci u přepravní společnosti.
  • Špatná velikost – V případě, že zboží bylo vyrobeno v nesprávné velikosti, kterou si zákazník nezvolil, a to z důvodu naší chyby (např. chyba v objednávce nebo výrobě), budeme postupovat podle zákonných pravidel a nabídneme nápravu v rámci reklamačního procesu (oprava nebo výměna zboží). Pokud byla velikost zvolena nesprávně zákazníkem, reklamace nebude uznána.

3. Postup při reklamaci

Pokud chcete uplatnit reklamaci, postupujte podle následujících kroků:

  1. Kontaktování zákaznického servisu – Reklamaci je nutné uplatnit písemně prostřednictvím e-mailu na adresu info@bridalstore.cz. V e-mailu uveďte číslo objednávky, popis problému, fotografie poškozeného nebo nekompletního zboží a popis toho, jakým způsobem byla chyba zjištěna.
  2. Ověření reklamace – Po obdržení vaší reklamace vám zašleme potvrzení o přijetí a budeme reklamaci ověřovat. V případě, že nám nebude jasné, zda se jedná o reklamovatelnou vadu, budeme vás požádat o zaslání dalších informací.
  3. Náprava – Po posouzení reklamace vám nabídneme vhodné řešení. Možné řešení zahrnuje:
    • Opravu zboží – Pokud je to možné, nabídneme opravu zboží na náš náklad.
    • Výměnu zboží – Pokud zboží nelze opravit, nabídneme vám výměnu za správně vyrobený produkt, pokud je to možné.
    • Vrácení peněz – Pokud oprava nebo výměna není možná, bude zákazníkovi vrácena částka odpovídající hodnotě vadného zboží. V případě, že dojde k vrácení peněz, bude částka vrácena na účet, ze kterého byla platba provedena.
  4. Vrácení zboží – V případě, že dojde k výměně nebo opravě, bude zákazníkovi zaslán podrobný návod, jak zboží vrátit. Vracení zboží probíhá na náklady zákazníka, pokud není reklamace uznána za naší chybou (např. poškození při přepravě).
  5. Lhůty pro reklamaci – Reklamace musí být uplatněna do 14 dnů od převzetí zboží. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů od jejího přijetí.

4. Náklady na vrácení zboží

Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, Eshop nese náklady na vrácení zboží, a to i náklady na zaslání nového nebo opraveného zboží. V případě neoprávněné reklamace (např. zboží bylo poškozeno zákazníkem nebo bylo vybráno v nesprávné velikosti) hradí náklady na vrácení zboží zákazník.

5. Vyloučení odpovědnosti

Není možné reklamovat zboží, pokud:

  • Zboží bylo poškozeno v důsledku nevhodného zacházení, nesprávného použití nebo úmyslného poškození.
  • Zákazník změnil svou volbu ohledně barvy, velikosti, materiálu či jiných parametrů zboží po potvrzení objednávky.
  • Zboží bylo přizpůsobeno individuálním požadavkům zákazníka (např. výběr barev nebo textu) a je v souladu s objednávkou.

6. Odstoupení od smlouvy (ve výjimečných případech)

I přesto, že u zboží vyrobeného na zakázku obecně není možné odstoupit od smlouvy, v případě, že dojde k podstatné změně okolností nebo k zásadnímu pochybení z naší strany (např. chyba v výrobě, která nelze opravit), je možné dohodnout individuální řešení, které bude vyhovovat oběma stranám.

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je závazný pro všechny zákazníky, kteří nakupují v našem eshopu. Uplatněním reklamace nebo vrácení zboží souhlasíte s těmito podmínkami. Veškeré spory, které vzniknou v souvislosti s tímto reklamačním řádem, budou řešeny v souladu s platnými právními předpisy České republiky.

 

Postup vrácení nebo výměny zboží:

  1. Vyplňte prosím formulář níže.
  2. Nadepiště na balík adresu:

    LeznarBridal
    Palackého náměstí 67
    684 01 Slavkov u Brna

    Česká Republika

  3. Zabalte pečlivě produkt do vodotěsného obalu, nadepište na balík tento kod 91825728 a odneste jej na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  4. Nejbližší pobočku najdete ZDE.

* Nelze vrátit zboží, které je vytvořené na míru, nebo je hygienicky zabalené. V případě, že jde o box je nutné vrátit celý jeho obsah.

Tyto podmínky jsou účinné a platné od 4.2.2025